Őrjöngés tűsarkúban

A blog az életemről, mindennapjaimról szól, ingerekben gazdag környezetemből eredő feszkók levezetéséről talán mások számára is élvezhető formában.

Friss topikok

Címkék

HTML

Majdnem konyhatündér

2014.05.03. 23:28 | littleyume | Szólj hozzá!

Csak idő kérdése volt a következő bejegyzésem megszületése... főzés.

Annyiszor eldöntöttem, hogy na most eljött a nagy pillanat, hogy akkor én mostantól főzök. Gugli, receptek. Jelen esetben a kisfiamnak kerestem főzelék recepteket. Találtam is néhány, emberi fogyasztásra alkalmasnak tűnő receptet: csirkemell, burgonya, cukkini. Nagyszerű, ismerem az összes hozzávalót. Továbbmegyek, az elkészítés folyamata... repesek az örömtől, már-már kezdem elbízni magam, hogy áááá ez nem is olyan nehéz, egy krumplit és egy cukkinit csak puhára tudok főzni. És akkor jön a pürésítés, de előtte még egy tagmondat :"hozzáadjuk a FŐZŐLEVET".

Mi a szent szar az a főzőlé???!!!! Alapnak veszik, hogy én tudom mi az a főzőlé, pedig nem, nem tudom mi az a főzőlé. Túlteszem magam a felháborodásomon, - eltartott pr percig - megint gugli, megnézem, hogy mi az a főzőlé. Egy fórumot találtam, ahol valaki megkérdezte, hogy mi az, és lehülyézték. Aki esetleg nem hülyézte le, az megnyugtatta, hogy Ő sem tudta kezdetben MI AZ A FŐZŐLÉ.... De nem írta volna le a szerencsétlennek, hogy mi az!!!!

Minden főzési kísérletem alkalmával belefutok egy nem értett szóba: habarás, rántás, csirkelé (több ötletem is van, mi lehet az, de ezek közül egyik sem ehető...) piri-piri szósz... Egyébként teljesen átverve éreztem magam, mert a hozzávalók között nem szerepelt a főzőlé...

Ma sem lett belőlem konyhatündér. Pedig Józsi bácsi megmondta, hogy addig nem mehetek férjhez, amíg nem tudok pacalpörköltet főzni. (Lehet ez az átok ül rajtam?). Ez azért nagy kár, mert megfogadtam, hogy addig nem főzök férfira, amíg nem csillog az ujjamon az arany karikagyűrű... Nem árulok nagyobb zsákbamacskát, mint 100 éve a lányok, csak éppen ők főzni tudtak, de szüzen mentek férjhez...

A bejegyzés trackback címe:

https://tusarkuban.blog.hu/api/trackback/id/tr726115128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása