Őrjöngés tűsarkúban

A blog az életemről, mindennapjaimról szól, ingerekben gazdag környezetemből eredő feszkók levezetéséről talán mások számára is élvezhető formában.

Friss topikok

Címkék

HTML

Karácsony októberben

2013.11.11. 19:56 | littleyume | Szólj hozzá!

A várandósságom vége felé közeledve (37. hét) egyre inkább páfrány-életmódot folytatok, ami egyet jelent az ingerszegény környezettel. Igaz, ma pont eltöltöttem 2 kellemes órát az sztk-ban (tuti nem terhes nő tervezte a váróban található szocreál műanyag székeket, melyben elhanyagolható várakozási időt kell eltöltenem), de most kivételesen normálisak voltak velem, illetve nem akarok már-már közhelyes történeteket mesélni. A napi programom kimerül abban, hogy a napi folyadékmennyiséget oly módon osztom el, hogy ha esetleg elmegyek a Tescoba édesanyámmal, akkor kibírjam az - egyébkén 15 perces - utat anélkül, hogy kizárólag azon görcsölnék, kibírom-e a legközelebbi mosdóig. Úgy döntöttem, hogy korábbi vásárlási élményem kapcsán felmerült gondolataimat osztom meg.

Október közepe táján elindultam csomagolópapírt venni, hogy barátnőmnek szánt nászajándékot becsomagoljam. Már az első üzletben 2 perc után kis híján agyvérzést kaptam, amikor belémnyilalt a felismerés: Itt a karácsony! Ugyanis csakis és kizárólag karácsonyi csomagolópapírt találtam. Október közepén!!!!! Mentem tovább más üzletbe, de csak arra volt jó, hogy még magasabbra tornásszam fel a vérnyomásom. Mindenhol szinte karácsonyi (hópelyhes, karácsonyfás, mikulás sapkás disney figurás csomagolópapírt) lehetett kapni. Október közepén! Ezzel a szemlélettel vagy marketinggel, de én csak hülyeségnek nevezem, legalább annyira nem tudok azonosulni, mint azzal, hogy július közepén vannak az üzletekben a nyári szezonvégi kiárusítások, és augusztusban, a 40 fokban kiteszik a téli kollekciót, a kötött pulcsit, stb., stb., mehetne tovább a felsorolás... De legalább megvilágosodtam, hogy tulajdonképpen én voltam a tudatlan liba, amikor pár évvel korábban november végén akartam kötött pulcsit vásárolni, amikor tényleg szükségem is lett volna rá, de már nem kaptam...

Lényeg a lényeg, akinek október közepét követően van a születésnapja, névnapja, évfordulója, esküvője, bármije, ami nem karácsony, az nyelje le, hogy karácsonyfás, nyalókás, részeg, sapkás rénszarvasos csomagolópapírban kap ajándékot.

Agyatlan egy dolog, de tekintettel arra, hogy ez szinte mindenhol így működik, biztos nálam van a hiba.

A bejegyzés trackback címe:

https://tusarkuban.blog.hu/api/trackback/id/tr265627683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása